POMÁHÁME S CHUTÍ

Ve správný čas a na správném místě! Ano, zapojili jsme se do velkého projektu, který nyní v čase krize pomáhá Integrovanému záchrannému systému v našem hlavním městě. Otcem projektu je kuchař Zdeněk Pohlreich, který vaří obědy záchranářům, hasičům a policistům. Naše pomoc na této akci je významná a je skutečně vidět! A to, že jsme se všichni, co se na akci podílíme, zapojili s velkou chutí, není opravdu žádná fráze. Podívejte se.

12 mýtů a faktů o Zákaznickém centru

Tentokrát jsme vyzpovídali manažera Zákaznického centra Jirku ohledně jeho desetileté zkušenosti u nás. Prozradil nám na jeho oddělení pár věcí, které tě zajímají!

 

"Spousta lidí si myslí, že Zákaznické centrum, kde se řeší jen telefonní a emailová komunikace, je nudné, nezábavné a šedé.

Není to pravda. Za ty roky, co tuhle práci dělám, se toho hodně změnilo.

Tady je 12 mýtů a faktů, které jsou s touto prací spojeny:

 1

Otravuju lidi, kteří nic nechtějí!

OMYL!

To není vůbec pravda. Ano, některá call centra to tak mají, ale my ne. Voláme pouze zákazníkům, kteří chtějí koupit nebo prodat vozidlo.

 

2

Musím mít přesný počet hovorů, jinak nemůžu jít domů!

OMYL!

U nás klademe důraz na individualitu jedince. Každý pracuje jiným tempem a my potřebujeme, aby práci, kterou právě ten onen jedinec dělá, zvládl pořádně. Samozřejmě lenochy tu nepotřebujeme.

 

3

Tyhle cíle se nedají splnit!

OMYL!

U nás máme cíle, ale není na nich závislý tvůj provizní systém, praktikujeme je proto, aby tě motivovaly k lepším výkonům. Funguje to tak, že za každého domluveného klienta dostáváš provizi. Čím více klientů domluvíš, tím si více vyděláš. A hlavně, nemáme strop ani hranice, takže je to zcela na tobě!

 

 bhji

 

4

Nemůžu si ani odskočit!

OMYL!

To vůbec není pravda. Každý si může „odskočit“ a dát pauzu, kdy potřebuje.

 

5

Určitě dostanu za tuhle práci málo peněz!

OMYL!

Jsme nejlépe placené zákaznické centrum v České republice. Pokud nevěříš, přijď na pohovor.

 

6

Nechci sedět v malé kóji!

OMYL!

U nás má každý obchodník svůj stůl, svůj počítač, svůj telefon a dostatek prostoru kolem sebe.

zc

 

7

Do Štěrbohol je špatná dostupnost MHD!

OMYL!

Není. Místo výkonu práce je v Europarku, kam jezdí velké množství autobusů, jsou tu kolem 4 autobusové zastávky a na metro se dostaneš do 7 minut busem od nás. Parkování také není problém, parkovací místa jsou pro každého – venku i v garážích a to úplně zdarma!

 

8

Budu pracovat pod nezkušeným nadřízeným!

OMYL!

To určitě nebudeš. Každý manažer pracující u nás na Zákaznickém centru začal přesně na té pozici, na kterou chceme tebe! Chceš kariérně růst? Není problém, ale musíš si to zasloužit. Pak můžeš nováčkům šéfovat třeba právě ty!

 

 Call

 

9

Nikdo mě pořádně neproškolí!

OMYL!

Máme tu trenéra (školitele), který nováčky výborně proškolí a na vše připraví. I po zaučení jsou neustále k dispozici supervizoři, kteří rádi se vším pomohou.

obrazek

 

10

Nemáte stravenky!

A?

Pravda, nemáme. Na druhou stranu máme spoustu jiných a lepších benefitů! Třeba soutěže, za které dostáváš přímo cash nebo zajímavé ceny, manažeři se starají i o občerstvení na pracovišti ve formě pizzy, zmrzliny, energy drinků, sladkostí a dobrot. Dále určitě za sychravých dnů ještě rád využiješ 3 sick days nebo očkování proti chřipce, pak taky tatínkovské volno navíc atd. :)

 

11

Určitě tam jsou nepříjemní kolegové!

OMYL!

To v žádném případě. Máme jeden z nejlepších a nejpozitivnějších týmů, které jsem za svou kariéru viděl, a vždy mezi sebe rádi přijmou nové lidi. A kdo ví, třeba tu potkáš i nějakou tu víc spřízněnou duši. V našem týmu jsou holky i kluci!

 parta

 

12

Určitě budu muset dělat na IČO!

OMYL!

U nás dostaneš smlouvu na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.

 

Pokud tě zaujalo, jak to u nás vedeme, tak přijď na pohovor! Rádi ti to tu všechno ukážeme a vše vysvětlíme!

Tak snad brzy ahoj!"

 

 

Jirka Beneš, manažer Zákaznického centra v AutoESA

                                            

       oper

 

 

Jak u nás probíhá nábor od A až do Z

Pokud byste rádi pronikli do auto-moto průmyslu, ale stále tápete, zda je to pro Vás ten pravý obor a zda my jsme pro Vás ten ideální zaměstnavatel, určitě byste měli číst dále. Představíme Vám, jaké CV se v tomto průmyslu líbí, jaké pozice jsou vhodné pro kandidáty zkušené i méně zkušené, jak nejlépe zaslat životopis a co se děje potom.

ŽIVOTOPIS, PRVNÍ DOBRÝ DOJEM

Samozřejmě všichni víme, že v dnešní době, pokud má uchazeč zájem o pozici ve větší i klidně menší firmě, životopis je první dobrou vizitkou. Ještě více důležité, než praxe (samozřejmě záleží na pozici), je důležitá také forma – je hezké, že se dozvíme, jak se jmenujete, že jste držiteli různých certifikátů a že jste byli 10 let v jedné firmě – ale pokud nám opomenete připsat kontakt, hůře se pak spojíme. :) Pokud připíšete i adresu, můžeme se tak vyhnout společně trapasu, už po telefonu se totiž potom pobavíme, zda byste neměli problém s dojížděním. Protože na pozicích, kde pracujeme krátký – dlouhý týden, je potřeba počítat s tím, že pobočky zavírají až v 22:00.

Pokud máte jakoukoliv zkušenost z daného průmyslu – my se konkrétně bavíme o auto-moto – určitě by se to v životopisu mělo také objevit. Uvítáme profesionály, ale také víme, že se mezi vámi skrývá i spousta nadšenců a fanoušků, kteří se o auta zajímají celý život, jen to prostě nemůžete jasně doložit svou praxí. V tom případě se o tom pobavíte s manažery, své nadšení můžete prokázat i u praktických zkoušek, které jsou na technických pozicích velice podstatné.

Jede to ale i jinak a tak pokud nemáte životopis, ani tak u nás není nic ztraceno. Pošlete nám své jméno, kontakt na Vás a informaci o co máte zájem. Naše milé personalistky se s Vámi i tak spojí a pokusí se pro Vás najít to pravé. :)

                  Naviolání

JAKÁ POZICE JE PRO VÁS TA PRAVÁ?

Dobrá otázka, nemůžeme Vám mluvit do toho, co by se Vám líbilo, ale můžeme poskytnout pár rad a tipů. Na pozicích, jako jsou třeba přípraváři automobilů, asistenti prodeje a nebo operátoři zákaznického centra, nevyžadujeme nikoliv praxi, ale NADŠENÍ. Nadšení je právě to kouzelné slovíčko, které je pro nás podstatné. A chuť pracovat. Tyto pozice jsou vhodné pro slečny i pány, ale je třeba podotknout, že u přípraváře i asistenta prodeje je podmínkou vlastnit řidičský průkaz a nebýt z cukru. :)

Dále tu máme prodejce vozů, obchodníky nákupu a prodejce finančních produktů. U těchto pozic budeme za zkušenost z prodeje a obchodu rádi, ale podmínkou to není! U někoho stačí mít obchodního ducha. Na obchodních pozicích Vás čeká motivační finanční ohodnocení.

Pak tu máme manažerské a technické pozice, na ty již praxi striktně vyžadujeme. Manažer musí dokonale vědět, jak funguje obchod, musí se vyznat v automobilech a kolikrát i v myšlenkách svých svěřenců. Musí jít příkladem a vést tým lidí, motivovat je k výsledkům, musí být přísný, ale i spravedlivý a umět pochválit. Od takového automechanika zase očekáváme, že bude schopen samostatně pracovat a že bude perfektním doktorem pro ty naše čtyřkolé miláčky. :)

                   hhhh

JAK POSLAT CV?

CV je nejlepší zaslat i v rámci GDPR elektronickou formou. Stačí v sekci „VOLNÉ POZICE“ kliknout na tu pozici, která se Vám líbí a „ODPOVĚDĚT NA INZERÁT“. Do formuláře vložíte své CV, údaje a v ten moment už k nám Vaše reakce putuje.

                     CV

Pokud si nejste jisti, jaká pozice je pro Vás vhodná, nezoufejte! Na úvodní stránce je možnost „VYTVOŘTE SI VLASTNÍ POZICI“. Stačí opět vybrat, vložit životopis, můžete napsat nějakou představu nebo úvodní dopis a dále je to už stejné.

SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM ÚDAJŮ je pro nás velice důležitý, hlavně v případě, pokud se chcete přihlásit na více pozic. Bez souhlasu se o nich společně bohužel nemůžeme bavit. Pokud neudělíte souhlas, Váš životopis se nám po nějaké době automaticky smaže.

POSLAL JSEM CV, CO TEĎ?

Teď ho musí personalistky zpracovat, někdy je potřeba i rada manažera. Počítejte s tím, že do 14 dní by každý měl obdržet odpověď, často to bývá ale i mnohem dříve. Občas se i může stát, že kolegyně čekají na termín výběrového řízení, na které by Vás rády pozvaly.

POHOVOR

Většina pohovorů u nás se konají v příjemném přátelském duchu přímo s našimi manažery, v Praze se můžete potkat i se slečnou personalistkou v prvním kole. Osobní setkání trvá vždy 30 – 60 minut, assessment centra u nás nepreferujeme. :)

                 Pohovor

Se zpětnou vazbou Vás naše personalistky budou kontaktovat podle toho, jak jste se předem domluvili ať už s nimi nebo přímo s manažery. Nejčastěji do druhého dne.

NÁSTUPNÍ FORMALITY

Domluvili jsme se na spolupráci? Výborně. Teď nás společně budou čekat nástupní formality. Pokud si přejete nastoupit ihned, jako mávnutím kouzelného proutku to bohužel neumíme. Ale čím více a rychleji budete s personalistkou spolupracovat a komunikovat, tím dříve to spolu zvládnete. Kolegyně Vám ochotně všechno vysvětlí a poradí a když se vše zdaří, do týdne jste náš/naše. :)

 

PODPIS SMLOUVY

Na podpis smlouvy je třeba dorazit za námi na centrálu do Prahy a samozřejmě vždy ještě před nástupem! Personalistka Vám vysvětlí všechny náležitosti smlouvy, vyplní s Vámi důležité dokumenty, představí směrnice a navíc – konečně se spolu seznámíte. Celý tento proces u nás může zabrat 60 – 90 minut.

A pak? Vítejte u nás, milí kolegové! :)

          CC

Kde se můžu uchytit po maturitě, když po mně všude chtějí 10 let praxi a vysokoškolský titul?

Potřebujete nastartovat kariéru a chybí Vám najeté kilometry? U nás můžete absolvovat dlouhý kus cesty a přitom začít klidně na nule!

 

 

STUDOVAT ČI NESTUDOVAT? TO JE OČ TU BĚŽÍ!

S nástupem nových generací se tato otázka řeší čím dál tím více. Odpovědí na ní existuje mnoho, na internetu se můžeme dočíst spoustu článků o tom, jak je studium důležité, ale také mnoho o tom, že šikovný člověk se dokáže uchytit leckde. Obecně bychom to mohli shrnout tak, že je důležité, aby si člověk hlavně sám v sobě rozmyslel a promyslel, co by v životě rád dělal, dokázal, zda by se chtěl dostat na vyšší vedoucí pozici, zda chce něco vytvářet a být ve své práci spíše kreativní anebo jestli se chce živit třeba rukama. My se přikláníme ke všem možnostem a plně respektujeme a ceníme veškerou praxi i vzdělání všech našich kolegů i uchazečů!

 

 

ABSOLVENTI V ESÁCH

Spousta čerstvých absolventů středních škol a učilišť, kteří se rozhodli ve studiu nepokračovat, má strach s hledáním zaměstnaní. Jak to máme u nás?

Uchazečům nabízíme opravdu spoustu volných míst, kde po nich nevyžadujeme praxi 10 let na obdobných pozicích ani vysokoškolský titul. Absolventy u nás moc rádi uvítáme například na pozicích: Přípravář automobilů, Prodejce osobních vozů nebo třeba Obchodník po telefonu v našem Zákaznickém centru.

Moc rádi Vás ohledně všeho zaučíme!

 

 

KARIÉRNÍ RŮST

Společnost AutoESA a.s. nabízí zaměstnancům spoustu možností, mezi které patří i kariérní růst. Nemusíme se nutně koukat, jakou školu má kolega vystudovanou, jakou praxi má za sebou před nástupem k nám. Zajímá nás, jak se dokáže realizovat, jakou vervu vkládá do své práce a zda ji odvádí na 100%. Důležité je samozřejmě také, jak vychází s kolegy a jaký je na něj spoleh.

Pokud tedy potřebujete nastartovat svou kariéru na plný plyn, zkuste to třeba u nás! :)

KONTAKT

Jsme pro vás k dispozici na e-mailu, chatu nebo na telefonním čísle 724 692 208.
Domluvíme si schůzku a ukážeme vám, jak to u nás vypadá, na co jsme pyšní a jaké máme skvělé kolegy.
Najdete nás na adrese Nákupní 389/1, Praha 10.

Spojení busem (zastávka Obchodní centrum Štěrboholy):

Linka 163, 208 a 228 – z Depo Hostivař
Linka 204 – ze Sídliště Petrovice

Spojení autem:

Po Jižní spojce, sjezd D.Měcholupy | Štěrboholy | Hloubětín. Parkování přímo před budovou zdarma.